Domů / Jak objednat?
Kategorie
Výrobci
Podmínky doprovodů

Pro realizaci doprovodů za šumavskou divočinou je nutné získat výjimku ze základních ochranných předpisů, která přesně stanovuje podmínky vstupu, včetně termínů, průběhu tras a počtu osob ve skupině.

Z těchto důvodů je kapacita doprovodů omezená, konají se za každého počasí a jsou fyzicky značně náročné.

Odběr novinek

Jak objednat?

Jak objednat vycházku

Výběr a objednání vycházky probíhá přes e-shop, zaplacení bankovním převodem z vašeho bankovního účtu na účet Správy Národního parku Šumava.

  • Vyberte si vycházku z nabídky a vložte ji do nákupního košíku e-shopu, V košíku není produkt blokován, k tomu je zapotřebí objednávku dokončit.
  • Po přidání do nákupního košíku vyberte volbu „Pokračovat v nákupu“ pro objednání další vycházky nebo „Zobrazit nákupní košík“ pro dokončení objednávky.
  • Zkontrolujte popř. upravte obsah košíku a přes volbu „Pokračovat na další krok“ se posuňte k bodu „Doprava a platba“. Způsob dopravy a platby je zde již předvybrán.
  • Pokračujete dalším krokem k „Informacím o vás“, kde vyplníte všechna pole označená hvězdičkou. Nezapomeňte na souhlas s Obchodními podmínkami.
  • Posledním krokem dokončíte objednávku a na Váš e-mail přijde její potvrzení. Toto potvrzení si vytiskněte a vezměte s sebou na vycházku jako doklad pro průvodce.
  • Na doručené objednávce ve Vašem e-mailu naleznete číslo bankovního účtu Správy Národního parku Šumava, kam je nutné bankovním převodem z Vašeho účtu do dvou dnů zaplatit celou částku za vycházku/vycházky. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
  • Po kontrole platby na našem účtu vám bude zaslán na e-mail doklad o zaplacení.
  • Pokud objednáváte vycházku týden a méně před jejím termínem, vezměte s sebou na vycházku výpis z účtu jako doklad o zaplacení – v takto krátké době ještě nemusí být všechny bankovní transakce uskutečněny a u nás zkontrolovány. Děkujeme za pochopení.